معرفی ۵ تا از برترین لپ تاپ های جهان در ماه آگوست ۲۰۱۱
اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 24 / 6 / 1390
نویسنده : سمانه

 

 

معرفی ۵ تا از برترین لپ تاپ های جهان در ماه آگوست ۲۰۱۱

امروز در این پست می خواهیم به معرفی ۵ تا از برترین لپ تاپ های جهان در ماه August 2011 بپردازیم.

معیار سنجش این آزمون بر اساس بازدید افراد از سایتها و مطالعه در مورد مشخصات فنی لپ تاپ ها می باشد، به زبان ساده تر لپ تاپ هایی که بیشترین آمار بازدید در موتور جستجوی Google و خرید در سایتهای فروش لپ تاپ را داشته اند.



۱- Dell Inspiron 15R (N5110):

Dell-Inspiron-15R


این لپ تاپ مجهز به صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ LED با پردازنده Intel Core i3-2310M(2.1GHz/3MB cashe) است و سیستم عامل آن ویندوز ۷ در دو نوع Professional و Home Premium (64 بیتی) است. RAM این دستگاه را می توانید در دو اندازه ۳ گیگابایت و ۶ گیگابایت با دو Channel (کانال) و۴ گیگابایت با یک Channel و هارد ۵۰۰ گیگابایتی با سرعت هد ۵۴۰۰ دور در دقیقه انتخاب کنید.

۲- Dell XPS 15:

Dell-XPS-15

لپ تاپ Dell XPS 15 با ویندوز ۷ در نسخه های Ultimate، Professional، Home Premium و با تنوع پردازنده در دو نوع Core i7 و Core i5 و کارت گرافیک های قوی NVIDIA GT435M GeForce وNVIDIA GT420M GeForce شروع بکار کرد. همچنین حافظه RAM بکار رفته در این مدل در حجم های ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی بصورت دو Channel DDR3 می باشند. باطری های بکار رفته در این لپ تاپ از نوع ۹ سلولی با عمر باطری ۹ ساعت و ۹ دقیقه است.

۳- HP Envy 14:

HP-Envy-14


یک لپ تاپ کوچک مالتی مدیا هماهنگ شده با ویندوز ۷ در نسخه های Home Premium، Professional، Ultimate و با پردازنده Intel Core i3,i5,i7 شروع بکار کرد. حافظه RAM آن در دو اندازه ۴ و ۸ گیگابایت از نوع DDR3 و هارد (حافظه جانبی) آن با حجم های ۲۵۶، ۵۰۰، ۶۴۰ و ۷۵۰ گیگابایت ارائه گردید.

۴- Lenovo ThinkPand X220:

Lenovo-ThinkPad-X220


یک لپ تاپ فوق تجاری همراه که با آخرین تکنولوژی پردازنده های روز دنیا مانند Core i3,i5,i7 به بازار لپ تاپ وارد شد. با باتری های فوق العاده این دستگاه شما براحتی بیشتر از ۸ ساعت می توانید استفاده ببرید. حافظه RAM این دستگاه درحجم ۸ گیگابایت DDR3 و هارد ۳۲۰ گیگابایت ارائه شدند.

۵- HP ProBook 4520s:

HP-ProBook-4520s


لپ تاپ HP ProBook 4520s یک لپ تاپ کوچک و خوش دست تجاری است که جای مدل قدیمی تر این خانواده یعنی ۴۵۱۰s را از آن خود کرده است. تغییراتی که به نسبت مدل قدیمی آن دیده شده مربوط به پردازنده های جدید Core i3,i5,i7 که جایگزین سری دو هسته شده است. بدنه بیرونی و سفحه کلید ۴۵۲۰s از آلومینیوم ساخته شده که آن را خیلی خاص کرده و به لحاظ حرفه ای ضعف مدل قبلی را بهبود بخشیده است.



|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب